Trekk til symaskina

Etter at jeg kjøpte meg symaskin i sommer har den støvet ned flere ganger. Jeg har fått brukt den, det er ikke det. Men den har ikke hatt noe trekk. Jeg kjøpte maskina brukt, og trekket luktet så forferdelig røyk ettersom forige eier røykte inne. Trekket gikk rett i søpla og maskina fikk seg en god vask!

2013-12-02 17.44.31

Endelig har jeg klart å fikse et trekk til den. Det er det første «ordentlige» syprosjektet mitt, og det tok meg et par timer. Men jeg er ganske fornøyd!

2013-12-02 17.43.02Det ble jo egentlig ganske fint. Og mye mye bedre enn hva det var.

– Heidi

Legg igjen en kommentar

