I tegnefasen

I går rett før jeg sovnet kom jeg på et syprosjekt jeg har lyst til å prøve, så jeg måtte lage meg en huskelapp på mobilen, så jeg ikke skulle glemme det til i dag. Jeg kan ikke huske å ha sett det noen plass, så dette blir min egen oppskrift og produksjon. Jeg er enda bare i tegnefasen, men tror jeg skal prøve meg på klipping av stoff i morgen. Jeg har som «regel» at jeg ikke skal starte syprosjekt etter kl 19. Da begynner det å bli for seint, og jeg blir som regel for sliten. Jeg vil jo ikke ødelegge gleden av det heller. Selv om det er så spennende når man kommer på noe helt nytt. Det tar jo ofte ganske mye tid når man starter planlegging av noe nytt. Det å sy tar ikke så lang tid!

IMG_20140319_190650

Heldigvis er det bare jeg som skal forstå tegningene, for de er ikke akkurat forståelige eller pene. Hva det er vil jeg ikke fortelle enda, det får bli når resultatet er klart.

– Heidi

 

Legg igjen en kommentar

