Mitt eget lille prosjekt

I dag fikk jeg prøvd meg på mitt aller første syprosjekt som jeg har tegnet selv. Altså ikke etter noen andres oppskrift. Det finnes helt sikkert andre lignende en plass, men jeg kan ikke huske å ha sett det. Resultatet ble jo deretter også, men det er jo den første pannekaka. Jeg tror den neste blir bedre, nå som jeg vet litt mer hvordan jeg skal gjøre det. Det blir greit for meg, men jeg tror ikke jeg vil gi bort akkurat denne.

DSC_2200

DSC_2197

Som dere ser så er sømmene litt merkelig. I tillegg tror jeg at jeg kommer til å sy strikken sammen neste gang, fremfor å knyte den. «Innerposen» ble også litt kortere, men dette er jo selvsagt noe som ikke syns, så det går fint.

Morsomt!

– Heidi

Legg igjen en kommentar

