Pennestasjon

Hei igjen!

I kveld hadde jeg litt problemer med å finne på noe å gjøre. Jeg gikk inn på youtube og så på DIY videoer. Jeg ble inspirert, og fant en ting å gjøre. Pennene mine har en veldig fin boks, men boksen er så stor at det blir bare ett eneste rot oppi der. Dere skjønner når dere ser bildet.

DSC_2266

Så i kveld malte jeg noen doruller, og hadde oppi boksen. Dorullene syns ikke så mye, men tenkte det var finere med litt farge likevel. Syns det er litt ukoslig med valige doruller, egentlig. Jeg fikk bare plass til 4 oppi boksen, men det gjør ikke noe at jeg ikke fikk fyllt ut plassen. Det er allerede mye bedre, så ser litt ryddigere ut. I tillegg kan jeg for eksempel organisere blyanter i en, og tusjer i en annen.

DSC_2277

Jeg ble fornøyd med resultatet, og det at jeg fikk gjort noe ut av kvelden. Det er litt frustrerende noen ganger når man føler seg i det kreative hjørnet, men ikke vet hva man skal ta seg til. Derfor er jeg så glad for youtube, weheartit og pinterest. De gir så mange ideer.

– Heidi

 

Legg igjen en kommentar

