Denimvest

Jeg er hjemme på påskeferie og har ryddet i klesskapet mitt. Der fant jeg en haug med dongeribukser som jeg har diverse planer med. I går var det ei gammel bukse med sleng som fikk gjennomgå. Den var for liten i livet, og jeg hadde vel aldri kommet til å bruke den slik den var.

collage

Etter litt inspirasjon på nettet valgte jeg å sy den om til en vest. Selv om jeg føler for å gjøre noen små-justeringer foran i halsen, så ble jeg superfornøyd. I tillegg tok det meg kanskje bare en time å lage den. En annen ting jeg aldri kunne tenkt meg til er at den faktisk er litt varm. Og slik ser den ut på hengeren.

collage2

Og slik ser den ut på meg. Ville normalt ikke hatt en rød genser under, men man må nesten ta hva man har når ikke hele klesskapet er med hjem. Dette var jo også mest for å vise dere hvordan det ble.

collage3

Har noen flere bukser som jeg har tenkt å lage vester av. Så dere får bare følge med for oppdateringer på den fronten. Tenker også å vise dere litt påskehekling senere.

– Heidi

2 thoughts on “Denimvest

Legg igjen en kommentar

