Påskehekling

Jeg lagde en rekke ting til påske, og alt er gitt bort nå. Alt er gitt til mamma, men jeg passet på å ta bilder av alt før jeg dro hjem til Gjøvik igjen. Alt ble laget før jeg dro nordover til påsken, men jeg kunne jo ikke dele alt ettersom det var gaver.

Det første var noen søte små påskekyllinger som fikk plass i en gren med noen små egg. Det ble totalt 5 stykker som er heklet og presset.

påskekyllinger

Så lagde jeg noen påskeegg. Hvis dere har tips til hvordan man kan dekorere disse på en fin måte, så tar vi gjerne imot tips.

IMG_20140418_113022

Den siste tingen var en skål som jeg tovet. Den ble litt mindre enn hva jeg hadde tenkt. Men den ble søt, og brukt som trekk til en glasskål med non stop i.

IMG_20140418_113053

 

– Heidi

Legg igjen en kommentar

