Sminkebørsteveske

Nå er det en stund igjen siden jeg var innom, og føler derfor at jeg har som plikt å gi litt lyd fra meg igjen. Det er innspurt i bachelor-skriving her, så det blir ikke så mye tid til håndarbeid. Men jeg har hatt en liten UFO en stund, som jeg de siste to dagene bestemte meg for å gjøre ferdig. For det var jo bare snakk om småtteri for å gjøre den ferdig.

DSC_2636

Så nå er jeg ferdig med en sminkebørstepung, eller hva man skal kalle det. Det ble egentlig en lang og strevsom prosess da jeg oppdaget å ha sydd feil. Det resulterte i sying for hånd, men det gikk da fint til slutt.

sminkepung

Og endelig har jeg fått tatt i bruk en av de søte knappene mine som det står Handmade på. De er kjøpt på ebay hvis du lurte. Jeg synes i allefall den ble akkurat passe jentete.

– Heidi

Legg igjen en kommentar

