Ebayshopping

Heihei.

Jeg har ikke glemt siden helt skjønner dere. Nå er jeg innom for å fortelle hva nytt jeg har fått og har bestilt meg. For litt nytt må man jo ha fra tid til annen. I dag lag jeg inn en bestilling på spoler på ebay. Man skulle jo tro at 4 stykker er nok, men det er det altså ikke. Vertfall når man ikke orker å bytte farge for hvert fargeskifte. Det er selvfølgelig en til hvit og en til svart. Da gjenstår det kun to spoler til to forskjellige farger. Nei, nå er jeg ferdig med det. Hele 20 stk kommer til meg innen  en måneds tid. Og om ikke lenge, kanskje en ukes tid, får jeg også noen hekter eller hva man kaller det. Slike for å merke runder i håndarbeidet istedet for å bruke sikkerhetsnåler.

DSC_3425

Noe av det jeg har fått er noen nye glidelåser. Jeg kjøpte jo en hel del i januar som er 20 cm, og jeg har absolutt ikke rukket å bruke de opp, for det var vel 44 stk. Men jeg ville ha noen som var litt mindre, så denne gangen kjøpte jeg noen som var 10 cm. Og de skal altså brukes til litt hemmelige prosjekter. Den tida på året vet dere. Det er jo lurt å starte i rett tid, for det er bare 77 dager igjen til jul!

– Heidi

Legg igjen en kommentar

