«Flettet» pannebånd

Jeg må erkjenne at jeg bruker litt for mye tid på mobilappen Weheartit. Men noen ganger resulterer det i noe fint også. Jeg så et bilde av et pannebånd som visstnok er strikket. Jeg er ikke helt gira på den der strikkinga, så jeg tok heklenåla fatt og lagde min egen oppskrift istedet. Jeg ble veldig fornøyd, og vil nå vise dere hva jeg har laget. Kanskje det er ei søster som ønsker seg et slikt? 😉 Jeg brukte vel ca 1 nøste på dette pannebåndet, vanskelig å si ettersom jeg brukte rester. 🙂

pannebånd

pannebånd2

 

Det er vertfall noe helt unikt fra hva jeg har laget før og det jeg har i lueskuffen i gangen.

– Heidi

Legg igjen en kommentar

