Posepose

Godt nyttår alle sammen! Etter at vi kom hjem fra Trøndelag har vi gjort noen store endringer her hjemme. Prosessen startet egentlig rett før vi dro nordover, da vi forhøyet senga vår fra 17 til 25 cm. Noe som kostet oss 300 kr! Men det er absolutt verdt det. For de siste fire årene vi har bodd her i Gjøvik har soverommet vært et eneste kaos. Alt på grunn av meg og klærne mine egentlig. Så nå har jeg anskaffet noen bedrollere slik at jeg har fått ryddet alt opp fra gulvet. Jeg har også fått kjøpt meg et garderobestativ til å henge klær som er brukt, men som ikke kan legges sammen med de rene klærne i klesskapet. For det er disse klærne som bare har havnet på gulvet og samlet støv.

New Image2

I tillegg har vi gjort noen endringer på kjøkkenet. I går hadde jeg en massiv ryddeaksjon i matskapet vårt. Der også var det et eneste kaos. Nå har vi endret litt på størrelsene på hyllene inni der og fått et skikkelig system. Og fram til i dag hadde vi en hel skuff med bæreposer, og jeg har lenge tenkt at det var skikkelig teit å bruke opp en hel skuffe til det. Derfor har jeg i dag laget en posepose. Altså en tøypose for å ha poser i. Jeg vet egentlig ikke helt hva det heter, eller om det har noe spesielt navn, men posepose er ganske morsomt!

New Image

Da jeg var ferdig med all ryddinga i går så visste jeg ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg selv. Jeg hadde styrt og holdt på hele dagen med rydding og matlaging, så da klokken ble rundt seks, så var jeg liksom litt gira på mer. Men jeg fant lørdagsstemninga i soffaen med litt snop og Greys på netflix. For det er jo ganske morsomt å organisere og finne nye løsninger når du ser resultater så raskt, og da kan det være vanskelig å stoppe. Jeg hadde egentlig planer om å rydde mer i dag, men en veldig vond munn har gjort at det har blitt litt mer avslapping i dag.

– Heidi

Legg igjen en kommentar

